Followers

Tuesday, September 4, 2012

open house dimana-mana....::::MERDEKA OPEN HOUSE..... [PART 2]

entry bersambung....

so  lepas balik dari putrajaya, aku terus ke rumah akak aku kt cheras semula...
sebenarnya nk buat bbq kt rumah akak aku malam tu, tapi disebabkan masing2 sibuk buat persiapan nak buat open house keesokkan harinya, so cancel la bbq tu tunda mlm berikutnya...
mlm tu aku tido sane..sebab sume family aku berkumpul kat rumah kakak tu...
so nie beberapa picture yaang sempat tangkap mase open house tu...


gambar intro mestila gambar anak dara aku dulu... nie dah salin uniform dah...panas kan...nie pun dah petang mase nie..

dengan anak sedara...anak kakak aku yang duk perak...

kakak nawirah dengan daaliyaa...kakak nie suka layan daaliyaa...padahal daaliyaa berat giler dia nak dukung..

peace...bersama jue peace [tudung kuning] kawan adik aku...

adik aku la nie tangkap gambar, tak sempat nak bersedia dia dh tangkap...

my big flower
tu jer la beberapa gambar mase open house rumah kakak aku tu...tak banyak sebab masing-masing sibuk layan tetamu...nie pun dah petang2 dah tangkap gambar... muka pun dah berminyak sapi+masak bagai dah pun...

menu hari tu, nasi hujan panas, nasi dagang, tapai pulut, laksa terengganu, ketupat, agar-agar,kepok lekor + air sirap...

No comments:

:::Klik, klik, klik....:::