Followers

Friday, September 28, 2012

korek telinga lali...korek hidung mengamuk....

Salam Jumaat sume...
ni nak citer tabiat Daaliyaa...
dia kan suka benor kalu kita korek telinga dia..
lali ko...tengah mengamuk or tak duduk diam time pakai bju lepas mandi tu kan, if kita korek telinga terus diam..
tahan jer ...best agaknya...
ko tak caya...meh la tengok sendiri.....
......
.......
.........
..........
............
......................
.............................
.......................................


tengok la gambar nie...
mase nie dia mengamuk nak meniarap..sibuk kita nak pakaikan bju dia sibuk dia nak meniarap...
pastu mula la nak menangis...
pastu adik aku ambil cotton buds tu, korek telinga dia..
terus diam n tahan jer telinga time korek tu....
syokk la tu....


sempat lagi tengok kamera bila aku panggil dia....

tapi kalu time korek hidung dia, jangan harap la dia nak duk diam macam nie..
dia siap geleng2 kepala lagi..geram jer tau...
nak-nak time sebut hingus dalam hidung dia..
geram jer....pastu mengamuk sakan...

5 comments:

CikNaa said...

sameeeeeeeee cam razin! mengamuk2 kalo usik hidung dia.tp kalo korek telinga, mate stim jer.. hihi.

izan mama mia said...

hihihhi..gitulah dia yer...

NiKiHs@RuN said...

geram la aku anok mu ni yat wehh...debab!!

aTy _faRed~ said...

same ar...tapi kalau korek hidung tu...kemain melalak tak hengat...!! huhu...lagi2 time selsema nak sedut kuarkan hingus tu...

makcik rokiah said...

same ngn my lil A!! siap tertdo kalau korek telinga die...

:::Klik, klik, klik....:::