Followers

Friday, April 19, 2013

Kawan-kawan Daaliyaa....

Daaliyaa pun de kawan tau...
Tapi kawan dia lebih besar pada dia la...
So bukan kawan buli dia, dia yang buli kawan2 besar dia tu...

 Ni la kawan-kawan dia...
Sume anak India..
Tinggal sebelah menyebelah ramai India, so dapat la kawan India...
Abang naik basikal, dia pun naik basikal jugak..
Berebut nak tolak Daaliyaa.. 
Seronok la dia orang duk melayan... 
Siap bye bye kat aku lagi...
Pastu bila cakap dengan Daaliyaa pun dalam bahasa tamil..
Nanti besar pandai la Daaliyaa cakap tamil...



 Kakak Rubini tak silap aku name budak nie...

Ni adik Rubini tu, tak ingat name ape...
Tapi dia la yang suka sangat layan Daaliyaa....
Pantang aku kuar, mesti tanya Daaliyaa mane...
Daaliyaa pulak kalu anak2 India nie nak dukung, takde nak nangis pun..
Suka ade la...
 

2 comments:

CikNaa said...

hah! besar bleh jadi tour guide ni..pandai banyak bahasa.. hihi

yUmiE AzuRa said...

India jiran mak kt kg pn suke tegur ank yumie gne bhsa india.yg iman ni angguk sengih2 je bila dorg ckp.mcm phm.haha

:::Klik, klik, klik....:::