Followers

Sunday, April 14, 2013

Part 5 :- 14 April 2012

14 April 2012, jam 5 pagi....

Sekali lagi, nurse dtg kejutkan suh gi kat bilik induce.. Doktor nak check jalan katanya.. Bukaan jalan mase tu still 3 cm..Disebabkan labour room masih penuh, so kena la aku duk kat ward tu dulu.. Tapi ok jugak la kan, sebab bila dah masuk labour room org ckap masuk ubat ikut tangan tu lagi sakit..Dah la kita sorg jer dlam tu nanti.. Sampai la ke siang harinya, still takde tanda2 nak bersalin... Suh laki aku blik dulu la, kesian pulak kat dia tido kat lobby tu dah semalaman... Bagi dia berehat dulu, pastu siap request suh beli Mc'D lagi..Siap nak makan Mc flurry oreo lagi... Tapi kecewa sebab bila laki aku dtg dia bawak aiskrim Mc'D yang biase jer.. hohohoho..Terus tel akak aku yang Cheras tu, suh dia pulak bawak aiskrim tu time sesi melawat waktu petang...Bila ptg akak aku dtg bawak tu rase macam wah bestnya...lega tekak nie boleh makan aiskrim tu...hihihihi.. Setiap mase family aku kol, tnya keadaan macam mane, sampai naik bosan aku...Ye la aku belum rase nak bersalin lagi.... Sampai kaklong aku, kena marah sebab dia 2 3 kali sebentar tel, last2 merajuk dengan aku, sbb kena marah..Dia just tanya perkembangan aku melalui akak aku yang duk Cheras tu...hahahahaha.. Kaklong malas dah nak tel aku, nanti kena marah..hahahaha...

Sampai la ke malam takde langsung tanda2 nak bersalin... Mase tu hati aku dah tak keruan dah..takut, berdebar, macam2 rase... Mlm tu laki aku pun tak tido kat hospital dah, aku suh dia standby kat rumah jer... Sebelum tido tu, bergayut tel dengan laki aku, mintak maaf sume la kan..Mintak halalkan makan minum sume..time tu nangis lagi...hohoho...Nak cakap depan2 macam tak terkuar je ayat2 tu sume so tel je la senang..kikikiki.... Dalam mase yang sama, sebelum tido, duk pujuk2 baby dalam perut nie bila dia nak kuar kan...tido dalam tangis la mlm tu...hohohooh

Kul 2 pagi 15 April 2012......

To be continue....


No comments:

:::Klik, klik, klik....:::