Followers

Friday, April 19, 2013

~terbaru dari saya~

Dah lama tak tepek gambar anak dara sorang tu.... 
Ni gambar terbaru cukup2 setahun umur dia....

Kalu bakal mak mentua tengok gambar nie terus reject....
Aku sikat elok2 rambut dia, pastu tak sampai seminit gini la jadinya..
Dia gi kucar balik rambut dia tu.. 
Dah ler rambut tu ketel...
Macam hantu kak limah dah aku tengokkk...

 Tersengih2 tu bukan sebab aku ambil gambar dia...
Tapi tersengih2 tengok ayah dia balik nak buka pintu rumah...
Ayah dia duk agah dia dari jauh dah tersengih dah dia..
Bak kate orang Trg, "ketik glenya skli" maksudnya tergedik2 la..

Pastu aku paksa tengok kamera, dia buat mulut glebek macam nie..
Elok sangat la tu...
Gerammmm jer ini budak tau......


1 comment:

:::Klik, klik, klik....:::